onsdag 8 december 2010

hejhallå i stugan!

Har just nu.. tagit över Lovi's Dator. Vi är söta alla som är kvar i skolan. Johan, fritte, töndel, victor, jonis, richard, alex, mimi, lovi och jag såklart. (ja, jag var tvungen att skriva upp alla). Nu hör jag att mimi våldtar fritte. Låter inte bra. Snart åker jag in till Stan med Mimi för att käka på donken och sen handla julklappar. Jag ska träffa mirre en snabbis också :D Ashärligt :)
nejmen.. kanske borde dra så vi inte missar bussen igen.
Måste bara säga en till sak.........
HEJ JAG HETER SOFIA NATHALIE PERSSON OCH JAG TYCKER ATT LOVI JOHANSSON ÄR HELT JÄVLA UNDERBAR. NÄSTAN LITE FÖR BRA... MEN DET KVITTAR VÄL?!
HEHEHEHE. JAG ÄLSKAR LOVI, HOPPAS DU FÖRSTÅR DET OCH DUMPAR MIMI OCH SATSAR PÅ MIG ISTÄLLET. HEJDÅ<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar