fredag 17 september 2010

Loost ~

Så kan det gå när man inte vet vart man ska!8)

Först tog vi fel buss, men vi hade tur att den åkte rätt iaf sen hoppade vi av för tidigt så vi ringde våran lärare som lurade i oss att gå åt fel håll, haha sedan träffade vi på en klass kompis som visade vart vi skulle men cyklade sedan iväg ifrån oss! Så ringde jag min pappa och vi var på rätt väg sedan kom vi fram till värsta korsningen och hade ingen aning om vilket håll vi skulle. Vi fråga några arbetae om vägen och dem visade oss rätt. Sedan började det ös regna (JEY) och vi gick och gick och gick tillslut kom vi fram 20 minuter försent och gissa vad jo dem hade såklart låst ut oss så då fick vi sitta där i  40 min och vänta på att alla skulle komma ut 8)

HAHAHAHAH så värt det

Nu sitter jag i skolan och har ingen aing om vad vi ska göra och alla killar sitter och spelar haha
Älskar min klass <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar