torsdag 26 juli 2012

Den underbara känslan att fylla år när man var liten. 
 

2 kommentarer:

  1. Prinsessan var nöjd med dagen kan jag lova:) Idag är hon tyvärr sjuk. Feber och halsont så nu på eftermiddagen blir det lite filmmys med filmen hon fick av dig. Perfekt:) Har förresten skickat ut Pierre för att kolla på kamera till oss (mig). Blir så inspirerad av din fina bilder så förutom hjälp med header önskar jag mig kanske lite fototips snart också för det är såklart fotografen BAKOM kameran som ser till att fota så vackert:) Då är verkligen duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas hon gillar filmen, själv är jag helt kär iden! Jag vill gärna hjälpa dig med bilder och headers, säg bara till! Är själv sugen på att ha en riktigt fotografering med era gullisar! Tack så mycket! Kraam till dig!

      Radera